Ana Sayfa Genel 250 bin motorlu geçen sene ilk kez yola çıktı

250 bin motorlu geçen sene ilk kez yola çıktı

Honda motosiklet rekora imza atmaya devam ediyor. Bir kez daha kendi satış rekorunu kıran marka, satışlarını geçen yıla göre 2 kat arttırdı. Toplam pazarın 480 bin adeti geçtiğini ifade eden Honda Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Kardeş “İlk defa motosiklet kullananların oranı toplam pazarın yaklaşık yarısını oluşturmakta” dedi.

Honda motosiklet rekora imza atmaya devam ediyor. Bir kez daha kendi satış rekorunu kıran marka, satışlarını geçen yıla göre 2 kat arttırdı. Honda, Türkiye motosiklet pazarındaki liderliğini 9’uncu yılında da sürdürdü. Zirvedeki yerini koruyan Honda, 2023 yılında toplam 480 bin 181 adede ulaşan 50cc üzeri Türkiye motosiklet pazarında, 90 bin 80 adetlik satış gerçekleştirdi. Satış rakamlarını bir önceki yıla göre ikiye katlayan Honda, yüzde 18,8’lik pazar payına ulaştı.

BU PAZARDA LİDERLİĞİ
KORUMAK OLDUKÇA ZOR

Honda’nın kendi rekorunu kırma başarısına eriştiğini söyleyen Honda Türkiye Motosikletten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Çetin Kardeş, bu yılki liderliğin ayrı bir önemi olduğunu söyledi. Çetin Kardeş, “2023 yılında motosiklet sektörü rekorlarla büyümeye devam etti. Bu kadar hızla büyüyen pazarda liderliği korumak çok önemliydi. Dokuzuncu kez bu unvanı almaktan gururluyuz. Bu mutluluğu Honda markasını tercih eden tüm kullanıcılarımız ile paylaşıyoruz” dedi.

BİREYSEL KULLANIM OLDUKÇA ARTTI

Her geçen gün yükselen hızlı teslimat hacmi ile artan motosiklet ihtiyacının yanı sıra bireysel ulaşım ve seyahatte motosiklet kullanımının da önemli ölçüde arttığını söyleyen Honda Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Çetin Kardeş, “Ürün gamımızı her kitleden kullanıcıların ihtiyaçlarına göre genişlettik. Özellikle 2023 yılında ülkemizde çok beklenen 8 yeni model ile ürün çeşitliliğimizi 7 farklı segmentte 32’ye çıkardık. Öte yandan bayi ağı yapılanmamızı büyüttük ve güçlendirdik. Bunlar büyüme yolculuğumuzdaki önemli adımlar oldu” dedi.

İLK KEZ KULLANANLAR PAZARIN YARISI

Honda markasının çok özel bir kullanıcı kitlesi olduğuna değinen Çetin Kardeş, “Markamızın sunduğu teknolojiler, güvenlik donanımları, sürüş ekonomisi ve performans sürekli gelişiyor. Kullanıcıların beklentileri doğrultusunda ürün gamımızı güçlendirmeye bu yıl da devam edeceğiz” dedi. Ülkemizde motosiklet kullanımının hızlı bir şekilde yaygınlaştığını söyleyen Kardeş, “İlk defa motosiklet kullananların oranı toplam pazarın yaklaşık yarısını oluşturmakta. Lider marka olmanın getirdiği sorumlulukla sürücü güvenliği üzerine aktivitelerimizi 2024 yılında arttırarak sektöre hizmet etmeye devam edeceğiz” dedi