Hyundai’nin Elantra modeli baştan aşağı yenilendi. Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, “2000 adetlik satış hedefimizin yüzde 10’nuna ulaştık bile” dedi.
Türkiye’nin en genç markalarından olan Hyundai, C2 sedan segmentindeki temsilcisi olan Elantra modelini baştan aşağıya yeniledi. Hyundai Assan Başkanı Mong-Hyun Yoon, “Made in Turkey damgalı araçlarının yurt dışında bayrak dalgalandırmasının kendilerine gurur verdiğini söyledi. Mong-Hyun, bu yıl 230 bin araç üretip bunun en az 205 binini (yaklaşık yüzde 90) ihraç edeceklerini ve 2 milyar doların üzerinde döviz girdisi elde edeceklerini aktardı. Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker ise marka olarak pazar tahminlerinin 870-890 bin aralığında yer aldığını belirterek, “Diğer markalarla beraber bakıldığında bu yıl yüzde 10 daralma öngörülüyor. Satış hedefimize dokunmadık, bu sene 55 bin. İlk çeyreğin bitmesini bekliyoruz. Ondan sonra gelişmelere göre bakacağız” bilgisini verdi.
2000 adet satacak
Göker, perakende ağırlıklı çalıştıklarını ifade ederek, sektör daralmasının markayı etkilemediğini ve satışların korunduğunu söyledi. Yeni Elantra modeline yılbaşında 2000 adetlik satış hedefi koyduklarını aktaran Göker, 200 adetini şimdiden sattıklarını belirtti. Göker şöyle devam etti: “Altıncı nesliyle yenilenen modelimiz, cesur ve modern tasarımıyla dikkat çekiyor. Modelimizin 136 beygirlik turbo dizel motoru ve 7 ileri çift kavramalı DCT şanzımanı, üstün yakıt ekonomisi sunuyor. 7 yıl garantisiyle sunduğumuz Elantra 56 bin 590 liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.”