Renault, müşteri deneyimi alanında aldığı ödüllere iki yeni ödül daha ekledi. Müşterilerinde beğenisini kazanan marka bu yıl ödüle doymayacak
Renault, bu yıl ikincisi düzenlenen A.L.F.AAwards’ta, müşteri deneyimini en iyi yöneten marka seçildi. Sikayetvar.com ve Marketing Türkiye işbirliğinde gerçekleştirilen ve 25 farklı sektörde yapılan değerlendirmede, Otomotiv kategorisinde Renault markası, A.L.F.A ödülüne ikinci kez layık görüldü. Renault, sikayetendex verilerine göre üst üste 5 yıldır şikayeti en iyi yöneten marka seçiliyor. Etkili bir şikayet yönetim sürecine sahip olan Renault’nun elde ettiği bu ödüller, markanın müşteri odaklı yönetim anlayışının somut göstergesi ve sonucu. Diğer yandan Renault, Telephone Doctorfirması tarafından yönetilen Kalite Liginde bu yıl da Türkiye nin“En İyi Çağrı Merkezi” seçildi.Renault, Çağrı Merkezi olarak geçen yılda birincilik ödülünü elde etmişti. Otomotiv, gıda, bankacılık, beyaz eşya gibi farklı sektörlerden 30’un üzerinde çağrı merkezinin katıldığı Kalite Liginde, her arayana “İyi Bir Müşteri Deneyimi Yaşatmaya” yönelik ölçümlemeler yapılıyor ve markaların bu alandaki gelişimlerine odaklanmaları için çalışmalar yürütülüyor. Renault Çağrı Merkezi’ne ulaşan tüm müşteri başvuruları ISO 10002 kalite standardına uygun biçimde ele alınıyor. Müşteri memnuniyetini sağlama noktasında, uzman çağrı merkezi ekibi, yetkili satıcılardagörevli müşteri temsilcileri ile koordineli bir şekilde müşterilerin başvurularına hızlı ve etkili çözümler üretiyor. Renault, her ay gerçekleştirilen detaylı müşteri memnuniyet analizleri ve anketleri ile hizmet kalitesinikendi içinde sürekli ölçüyor. BöyleceMarka, müşterilerine sunduğu hizmetleri ve yeni uygulamalarımızı sürekli geliştirme imkanı buluyor