Yenilikçi pazarlama uygulamaları ve teknoloji yatırımları ile sektörde öncü kimliğini taşıyan DRD, Accenture Dijitalleşme Endeksi değerlendirmesi kapsamında Türkiye’nin Dijital Öncüsü Ödülü’nü aldı. Kullanıcı odaklı web sitesi, Filomatik online raporlama hizmeti, DRDrive mobil uygulaması ve gelişmiş altyapısı gibi müşterilerine değer yaratan teknolojiye dayalı pazarlama uygulamaları ile DRD, değerlendirme kapsamında operasyonel kiralama sektöründe ödül alan tek marka oldu.
DRD, Accenture Dijitalleşme Endeksi çalışmasının hizmet faaliyetleri sektörü kapsamında Türkiye’nin Dijital Öncüsü Ödülü’nü aldı. Türkiye’nin en dijital şirketlerini belirlemek amacıyla Accenture, Vodafone, Boğaziçi Üniversitesi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) ve Türkiye Bilişim Vakfı ile beraber hayata geçirilen Accenture Dijitalleşme Endeksi değerlendirmesi kapsamında DRD, ana sektörü hizmet faaliyetleri olmak üzere operasyonel kiralama alanı içerisinde ödül alan tek marka oldu. Ödülü, düzenlenen törende DRD adına markanın Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Levent Gençağa aldı. Türkiye’de ilk kez bilimsel bir yaklaşım ve sistematik bir metodoloji kullanılarak dijitalleşmenin ölçüldüğü, ’’Accenture Dijitalleşme Endeksi’’ araştırmasında şirketler, hem müşterilerinden hem de kendi sektörlerinden kaynaklanan ihtiyaçları doğru tespit ederek katma değer yaratabilmelerini sağlayacak dijital strateji, dijital hizmetler ve dijital operasyonel yetkinlikler kategorilerinde değerlendirildi. DRD, bu kriterler doğrultusunda Türkiye ortalaması üzerinde, yüzde 80 ve üzeri skor elde ederek dijital öncüler arasında yer aldı. Dijital yatırımları ile sektörde öncü konumda yer alan DRD’nin bu başarısının altında müşteri memnuniyeti kapsamında yaptığı güçlü teknoloji yatırımları bulunuyor. Yenilikçi pazarlama uygulamalarıyla müşterilerinin hayatını kolaylaştıran ürün ve hizmetler sunan DRD, gelişmiş web sitesinin yanı sıra müşterilerine diledikleri zaman, diledikleri yerde filolarıyla ilgili her türlü veriye ulaşabilme kolaylığı sunan online raporlama modülü Filomatik ile de sektörde fark yaratıyor. DRD’nin teknolojiye dayalı diğer yenilikçi pazarlama uygulaması da araç sürücülerine tek tuş yardımıyla yol yardım hizmetleri sunan DRDrive mobil uygulaması. IOS ve Android işletim sistemli telefon kullanıcılarına ücretsiz olarak sunulan DRDrive, arıza ya da kaza gibi acil müdahale gerektiren durumlarda GPS üzerinden aracın konumunu belirleyerek tek bir tuş yardımıyla DRD müşterilerine kolayca hizmet alma ayrıcalığı sunarken; periyodik bakım ya da lastik değişim gibi taleplerini de zahmetsizce gerçekleştirebilme imkanı tanıyor. Güçlü teknolojik altyapısıyla müşteri hizmetleri yönetimi ve CRM alanında da kapsamlı projeler yürüten DRD, Türkiye genelinde 1200 noktaya ulaşan servis ağıyla kurduğu online bağlantı altyapısıyla da müşterilerine hızlı ve güvenilir hizmetler sağlıyor. DRD’nin ödül aldığı Türkiye’nin Dijital Öncüleri alanında diğer ödül kazanan markalar ise şu şekilde; Acıbadem Sağlık Hizmetleri, Beymen, Brisa, Bosch Ev Aletleri, Gold Teknoloji Marketleri, Koçtaş Yapı Marketleri, Migros, Multinet, Toyota, TEB, Garanti Bankası, İş Bankası ve Yapı Kredi.