Ana Sayfa Genel Dizel gitti yerine elektrikli geldi

Dizel gitti yerine elektrikli geldi

Yeni Peugeot 3008 Türkiye’de yola çıktı. Markanın uzun bir süredir üzerinde çalıştığı model üçüncü nesliyle pazara sunulurken, yeni dönemde artık elektrikli seçeneğin de olacağı paylaşıldı. Bizim de Antalya’da gerçekleşen dinamik basın lansmanında kullandığımız modelde incelemelerde bulunduk. Yeni videomuz yayında.

ALİ YILDIRIM-ANTALYA

Yeni Peugeot 3008 Türkiye’de yola çıktı. Markanın uzun bir süredir üzerinde çalıştığı model üçüncü nesliyle pazara sunulurken, yeni dönemde artık elektrikli seçeneğin de olacağı paylaşıldı. Bizim de Antalya’da gerçekleşen dinamik basın lansmanında kullandığımız modelde incelemelerde bulunduk. Yeni videomuz yayında.

ARTIK ELEKTRİKLİ SEÇENEK DE VAR

Yeni gövde yapısı ve elektrikli motor seçeneğine kavuşan modelin aynı zamanda mildhybrid seçeneği de devam ediyor. Allure ve GT olmak üzere iki farklı donanımla satışa sunulan modelin elektrikli tarafta başlangıç fiyatı 1.8 milyon lira hibrit tarafta ise 2.2 milyon lira oldu. Aracın ilk aşamada 136 beygir gücündeki 48V hibrit teknolojili benzinli motor ve 210 beygirlik güce sahip yüzde 100 elektrikli versiyon seçeneklerinden oluşan 2 ayrı güç ünitesi seçeneğiyle yollara çıkıyor. Yenilenen modelin ilk kez gelen elektrikli versiyonu 73 kWsa batarya kapasitesine sahip. 500 km de elektrikli menzili sunuyor. Hibrit seçenek ise 100 km’de 5,6 litrelik yakıt tüketim değeri sunuyor.

SATIŞLARIN YÜZDE 20’Sİ ELEKTRİKLİ OLACAK

3008 hakkında değerlendirmelerde bulunan Gülin Reyhanoğlu, “Yeni 3008 pek çok açıdan önemli bir ürün. Stellantis’in yeni platform yatırımı olan STLA’nın orta boyutlu yeni nesil platformu üzerinde yükselen ilk model, yeni 3008 oldu. Öyle ki yeni nesil, 2 ay gibi kısa bir sürede Avrupa pazarlarında 50 bin adedin üstünde sipariş alabilme başarısına ulaştı. Biz de Türkiye’de bu sene son 4 ayda toplam 6 bin adet yeni nesil 3008 satışı hedefliyoruz. Bu seneki satışın yaklaşık yüzde 20’sinin elektrikli versiyon olmasını bekliyoruz” dedi.