Ana Sayfa Genel Ford yeni vizyonunu dijital lansman ile tanıtacak

Ford yeni vizyonunu dijital lansman ile tanıtacak

Ford, otomotiv dünyasının geleceği için yol gösterici olacak yeni marka vizyonunu anlatacağı dijital lansman 14 Eylül’de gerçekleştirecek.

Ford, birçok farklı mecrada yaptığı yenilikçi iletişim çalışmalarının yanında dijital lansman ile de sektöre yön veren farklı projelere imza atıyor. Ford, geleceğin teknolojilerini bugünden yaşatacak. Yeni marka vizyonu “Bring on Tomorrow – Geleceği Bugünden Yaşa” yaklaşımını 14 Eylül’de gerçekleştireceği dijital bir lansman ile tanıtacak.

MODERATÖRLÜĞÜ URAZ KAYGILAROĞLU YAPACAK

Ford’un müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıyan uygulaması “Ford Dijital Stüdyo” dan gerçekleşecek. İlk gösterim yayını, başarılı oyuncu Uraz Kaygılaroğlu’nun moderatörlüğünde, Ford Otosan Pazarlama Müdürü Talat İşçioğlu’nun ev sahipliğinde yapılacak. Türkiye’de yükselen trend SUV segmentindeki iddiasını Yeni Kuga ve Puma modelleri ile artıran Ford, bu iki yeni modelin akıllı dünyasını Doğa Rutkay ve Boran Kuzum eşliğinde takipçilerine keyifli ve sıra dışı bir deneyimle anlatacak. Ticari segmentinin ilk ve tek hibrit modeli Tourneo Custom ise dünya serbest dalış rekortmeni Şahika Ercümen’in yer aldığı sürpriz içerik ile sunulacak.

YARIN SAAT 19:00’DA

Başarılı youtuber Barış Özcan’ın Ford’un yenilikçi teknolojilerini farklı bir bakış açısı ile yorumlanacak. Dijital lansmanda, markanın elektrikli, otonom ve bağlanabilir teknolojilerini barındıran otomobillerle ilgili yeni yaklaşımının yanı sıra markanın “akıllı şehirler” vizyonu ile geliştirdikleri mobilite çalışmaları da tanıtılacak. Ford’un akıllı bağlantı teknolojilerine ve yeni deneyimlere odaklandı. Vizyonu zengin içerik ve videoların sevilen isimlerle sürpriz içerikli iş birlikleri ile sunulacağı dijital lansman 14 Eylül Pazartesi günü saat 19:00’da Ford Türkiye Youtube kanalından yayınlanacak.