• Genel
  • Güncel
  • Kampanya
  • Test
  • Lansman
  • E-Dergi
  • Motorsporları
  • Konsept
  • Oto Gündem Özel
Arama
  • Genel
  • REKLAM
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM
Oto Gündem

  • Genel
    • Düşük ÖTV için sonradan takılan aksesuar eksperde sök-tak oluyor

      Patron çıldırdı 181 bin liraya Toyota Corolla

      Hibriti Çin’den elektrikliyi ise Japonya ve Almanya’dan daha çok istiyoruz

      Avrupa’nın en çok tercih edilen ticarisi: Fiat Ducato

      Yeni Citroen C3 benzinli otomatik test sürüşü

  • Güncel
  • Kampanya
  • Test
  • Lansman
  • E-Dergi
  • Motorsporları
  • Konsept
  • Oto Gündem Özel
Ana sayfa Genel Kia Motors Corporation ismi sadeleşti
  • Genel
  • Güncel

Kia Motors Corporation ismi sadeleşti

20 Şubat 2021
PAYLAŞ
Facebook
Twitter
  • tweet
1113_Kia_basic_logo

Kia, kurumsal dönüşüm yolculuğuyla ilham veren bir marka olmaya devam ediyor. Bu kapsamda logo ve kurumsal kimliğini değiştiren marka, kullandığı “KIA Motors Corporation” ismini de “Kia” olarak değiştirdi.

Kia, kurumsal kimlik dönüşüm yolculuğunu tamamlayarak bugünün ve yarının ihtiyaçlarına uygun olarak çalışmaya devam ediyor. Kia, yeni dönüşüm yolculuğuyla teknoloji ve ulaşım ihtiyaçlarına çözüm geliştiren bir şirket olarak geleceğe yatırım yapıyor.

GELECEĞE HAZIRLANIYOR

Geleceğe, geleceğin ulaşım ürün, hizmet ve gereksinimlerine odaklanan Kia, tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarının karşılanacağı kişiselleştirilmiş ürünleri pazara sunmaya hazırlanıyor. Kia’nın “müşteri odaklı” yeni yaklaşımında, mobil teknolojiler ve çözümlerle birlikte otomobil üretiminden farklı olan ulaşım çözümleri de yer alıyor.

YAŞAM TARZLARIMIZ DEĞİŞİYOR

İnsanlığın önemli dönüm noktasında olduğunu belirten Kia’nın Başkan ve CEO’su Ho-Sung Song, “Değerlerimiz, standartlarımız, yaşam tarzlarımız belirgin bir şekilde değişiyor. Kia olarak bu hareketli değişimin ortasında yeni mobilite çağına lider olmak için çalışıyor, iş ve operasyonel süreçlerimizde değişiklikler yapıyoruz. Bu sadece isim ve logoyu değiştirdiğimiz basit bir değişiklik değil, üretim ve satış odaklı geleneksel iş modellerini arkada bıraktığımız bir değişim. Sadece yeni bir isim ve yeni bir logo süreci değil bu. Yeni bir kurumsal misyonla yeni bir başlangıç yapıyoruz. Yeni bir marka stratejisi, yeni bir iş yapış şekli, yeni bir tasarım felsefesi uygularken tüm faaliyet ve eylemlerimizde her zaman olduğu gibi müşteri odaklı hareket edeceğiz.” İfadelerini kullandı.

  • ETİKETLER
  • global
  • kia
  • kia modeller
  • logo
  • marka
  • otomobil
  • sadeleşme
  • yeni
PAYLAŞ
Facebook
Twitter
  • tweet
Önceki makaleHyundai Şubat 2021 kampanya
Sonraki makaleBrisa, 2020 yılını 539,9 milyon TL net kâr ile kapattı
yıldırım
http://www.otogundem.com.tr
İletişim mezunu ekonomi gazetecisi otomotiv sektörü uzmanlık alanı. Gazetecilik mesleğine halen devam ediyor

İLGİLİ MAKALELERBU YAZARDAN DAHA FAZLASI

Kia Sportage sıfır faiz

Kia Türkiye’den yeni reklam filmi

Toyota pandemide de vites düşürmedi

Yeni Kia logosu sahneye çıktı

Hyundai IONIQ 5 yeni çağ başlatıyor

KIA’dan yeni ritim

OTO GÜNDEM E-DERGİ


Oto Gündem Dergi Ocak-Şubat 2021 tek

Follow us on Instagram @otogundem

DAHA FAZLA HABER

Düşük ÖTV için sonradan takılan aksesuar eksperde sök-tak oluyor

28 Şubat 2021

Patron çıldırdı 181 bin liraya Toyota Corolla

28 Şubat 2021

Hibriti Çin’den elektrikliyi ise Japonya ve Almanya’dan daha çok istiyoruz

24 Şubat 2021

POPÜLER KATEGORİ

  • Güncel2074
  • Genel1803
  • Kampanya436
  • Test170
  • Lansman96
  • Motorsporları69
  • E-Dergi53
  • Genel
  • REKLAM
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM
©
DAHA FAZLA HİKAYE

Düşük ÖTV için sonradan takılan aksesuar eksperde sök-tak oluyor

yıldırım - 28 Şubat 2021
Edit with Live CSS
Save
Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.