Japon otomotiv devi Nissan, 2016 Best Global Brands Study (Dünyanın En İyi Markaları Araştırması) kapsamında 5’inci kez ‘Dünyanın en iyi 5O markası’ arasında gösterildi.
Nissan, geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da ‘Dünyanın en iyi markalarından biri’ seçildi. Marka, dünyanın önde gelen danışmanlık şirketi Interbrand tarafından gerçekleştirilen 2016 Best Global Brands Study listesinde 5’inci kez yer aldı. Geçtiğimiz yıl listenin 49’uncu basamağında bulunan marka, bu yıl 11 milyar dolar marka değeriyle 43’üncü sıraya yükseldi. Nissan böylece en hızlı büyüyen 4’üncü marka oldu. Küresel çapta büyümesini sürdüren Nissan, yapmış olduğu yatırımlarla ve hayata geçirdiği projelerle markaya olan ilgiyi artırma noktasında proaktif bir yaklaşım sergiliyor. Marka değerine son 5 yıldır şirket genelinde büyük önem verildiğini ifade eden Nissan Başkan Yardımcısı ve Pazarlama & Marka Stratejisi Küresel Başkanı Roel de Vries, “Nissan markasını böylesine prestijli bir listede görmek gurur verici. Aynı zamanda en hızlı büyüyen otomotiv markalarından biri olmamız ürün ve stratejimizle doğru yolda ilerlediğimizi gösteriyor” dedi.