• Genel
  • Güncel
  • Kampanya
  • Test
  • Lansman
  • E-Dergi
  • Motorsporları
  • Konsept
  • Oto Gündem Özel
Arama
  • Genel
  • REKLAM
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM
Oto Gündem
  • Genel
    • Nissan Juke yeniden lider olmaya geldi

      Enterprise Türkiye pandemiye rağmen büyüdü

      2020’de 1 milyonu deviren Skoda’nın yıldızı Türkiye oldu

      Toyota Türkiye pandemiyle rağmen hedef büyüttü

      Özel araca artan talep yağ sektörüne hedef büyüttü

  • Güncel
  • Kampanya
  • Test
  • Lansman
  • E-Dergi
  • Motorsporları
  • Konsept
  • Oto Gündem Özel
Ana sayfa Genel Yeni Kia logosu sahneye çıktı
  • Genel
  • Güncel

Yeni Kia logosu sahneye çıktı

13 Ocak 2021
PAYLAŞ
Facebook
Twitter
  • tweet
1113_Kia_basic_logo

Kia yeni logosu ile dikkat çekiyor. 2025 yılına kadar 11 yeni elektrikli model geliştireceğini açıklayan KIA, dönüşüm yolculuğuna yeni logo, yeni slogan ve yeni kurumsal kimlik çalışmalarıyla devam ediyor.

Kia yeni logosu ile dikkat çekti. Kia, geçen yıl başladığı dönüşüm yolculuğuna yeni vizyonu kapsamında oluşturduğu kurumsal logo ve küresel marka sloganını da ekledi. Markanın yeni logosu, geleceğin ulaşım endüstrinde lider olma hedefini temsil ediyor. Yeni KIA logosunun tasarımı “simetri”, “ritim” ve “yükselen değer” olmak üzere üç kavrama dayanıyor. Logodaki simetri, müşterilerin ulaşım ihtiyaçlarının çevresel sorumlulukla karşılanmasını yansıtıyor. Ulaşım ve çevrecilik kavramları artık bir tezat oluşturmuyor, birbirine bağlı ve bu bağ sürdürülebilir bir gelecek için gerekiyor. Yeni logodaki ritim ise KIA’nın yenilenen ve yaratıcı enerjisiyle müşterilerin isteklerine göre hareket ederek sürekli değişen ruhunu somutlaştırıyor. Tek bir bağlantılı çizgi ile gösterilen yeni logodaki yükselen değer ise KIA’nın her temas noktasında müşterilere heyecan uyandıran bir deneyim sunma taahhüdünü simgeliyor.

OTOMOTİV HIZLI BİR DEĞİŞİM SÜRECİNDE

KIA’nın yeni logosunun şirketin değişim ve inovasyon alanındaki kararlılığını temsil ettiğinin altını çizen KIA’nın Başkan ve CEO’su Ho Sung Song süreci şu sözlerle anlattı: “Otomotiv endüstrisi son derece hızlı bir dönüşüm sürecinde. KIA proaktif bir şekilde bu değişiklikleri şekillendiriyor ve sürece uyum sağlıyor. Yeni logomuz, ulaşım ihtiyaçları geliştikçe müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun, yenilikçi çözümler sunma ve çalışanlarımızla birlikte hızla değişen bu endüstride karşılaştığımız zorlukların üstesinden gelme arzumuzu temsil ediyor.”

  • ETİKETLER
  • 2021
  • auto
  • Elektrik
  • kia
  • logo
  • news
  • otogundem
  • otomobil
  • yeni
  • yeni kia logosu
PAYLAŞ
Facebook
Twitter
  • tweet
Önceki makaleElektrikli BMW İX3 870 bin liradan geldi
Sonraki makaleRenault Mobilize ile mobiliteye yoğunlaşacak
yıldırım
http://www.otogundem.com.tr
İletişim mezunu ekonomi gazetecisi otomotiv sektörü uzmanlık alanı. Gazetecilik mesleğine halen devam ediyor

İLGİLİ MAKALELERBU YAZARDAN DAHA FAZLASI

Enterprise Türkiye pandemiye rağmen büyüdü

2020’de 1 milyonu deviren Skoda’nın yıldızı Türkiye oldu

Toyota Türkiye pandemiyle rağmen hedef büyüttü

‘Yılın En İyi Crossover’ı: Panda Cross

İkinci el araç tedariki Cardata ile güçlenecek

Yeni Volkswagen Caddy Ocak 2021 ile yola çıktı

OTO GÜNDEM E-DERGİ

Follow us on Instagram @otogundem

DAHA FAZLA HABER

Nissan Juke yeniden lider olmaya geldi

26 Ocak 2021

Enterprise Türkiye pandemiye rağmen büyüdü

25 Ocak 2021

2020’de 1 milyonu deviren Skoda’nın yıldızı Türkiye oldu

24 Ocak 2021

POPÜLER KATEGORİ

  • Güncel2017
  • Genel1760
  • Kampanya422
  • Test169
  • Lansman93
  • Motorsporları69
  • E-Dergi53
  • Genel
  • REKLAM
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM
©
DAHA FAZLA HİKAYE

Nissan Juke yeniden lider olmaya geldi

yıldırım - 26 Ocak 2021
Edit with Live CSS
Save
Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.